Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалій, Алла-
dc.contributor.authorПатлайчук, Оксана-
dc.date.accessioned2024-09-26T12:18:36Z-
dc.date.available2024-09-26T12:18:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПалій, Алла. Розвиток професійної компетентності фахівця : аналіз термінологічного поля проблеми / А. Палій, О. Патлайчук // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 113-118. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3752-
dc.description.abstractУ статті розкривається методологічний підхід до формування професійної компетентності фахівця та визначено комплекс її базових складових. Виокремлено та проаналізовано сутність таких понять, як “професійні знання”, “професійні вміння”, “професійні навички”, що дозволило інтерпретувати їх як зміст і результат професійної підготовки, метою якої визначено гармонійний розвиток особистості працівника і формування його професійної компетентності та готовності до професійної діяльності. Доведено, що професійна компетентність не зводиться до набору знань, умінь, а визначає необхідність і ефективність їх застосування у реальній освітній практиці. Зʼясовано, що це поняття найчастіше розглядається не стільки з точки зору структури особистості професіонала, скільки з позицій оцінки якості професійної підготовкиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесіограмаuk_UA
dc.titleРозвиток професійної компетентності фахівця : аналіз термінологічного поля проблемиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276117-Текст статті-637154-1-10-20230331.pdf558,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.