Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсаєва, Оксана-
dc.contributor.authorШайнер Ганна, Ганна-
dc.date.accessioned2024-09-26T12:28:09Z-
dc.date.available2024-09-26T12:28:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІсаєва, Оксана. Рефлексія як особливий вид діяльності у процесі підготовки майбутніх лікарів / О. Ісаєва, Г. Шайнер // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст.(7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3754-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль рефлексії для становлення майбутнього медика, адже зростає значення внутрішньої ідеології фахівця та успішно реалізованої особистості упродовж трудового життя. Власне сучасна економічна ситуація, у якій перебуває й система охорони здоровʼя, і фахівці-медики зокрема, вимагає професійної стійкості; тут недостатньо лише знань, професійних умінь, навіть навичок. Важливим компонентом характеру особистості є рефлексія, що безпосередньо повʼязана з потребами й здібностями особистості, раціональною (когнітивною) та ірраціональною (емоційною) сферою. Ядром рефлексивної позиції є ціннісні орієнтації особистості, підкріплені вольовим компонентомuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутній лікарuk_UA
dc.subjectЗВМОuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивні вмінняuk_UA
dc.subjectсамоаналізuk_UA
dc.titleРефлексія як особливий вид діяльності у процесі підготовки майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275309-Текст статті-637133-1-10-20230331.pdf578,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.