Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Тамара-
dc.contributor.authorТкачук, Ольга-
dc.date.accessioned2024-09-27T06:41:14Z-
dc.date.available2024-09-27T06:41:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШевчук, Тамара. Аналіз методичного забезпечення розвитку діалогічного мовлення учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій / Т. Шевчук, О. Ткачук // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3760-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методичне забезпечення розвитку діалогічного мовлення учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій. Обґрунтовано значиму роль підручників української мови та читання як способу навчання здобувачів освіти, засвоєння знань, передбачених типовими освітніми програмами. Зосереджено увагу на дидактичному матеріалі цих підручників. Зазначено, що зміст вправ та завдань дозволяє вчителеві самостійно коригувати їх застосування на уроці залежно від рівня знань кожного учня, створюючи індивідуальну освітню траєкторію для кожного окремого здобувача початкової освіти або для цілого класу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмовленнєво-комунікативні завданняuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectдіалогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectситуаційна вправаuk_UA
dc.subjectситуації мовленняuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.titleАналіз методичного забезпечення розвитку діалогічного мовлення учнів початкової школи засобами інтерактивних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277566-Текст статті-641560-1-10-20230503.pdf554,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.