Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДушний, Андрій-
dc.contributor.authorСторонська, Наталія-
dc.contributor.authorСалій, Володимир-
dc.date.accessioned2024-09-27T08:59:25Z-
dc.date.available2024-09-27T08:59:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3770-
dc.descriptionДушний, А., Сторонська, Н., & Салій, В. (2022). До питань дефініції понять виконавської та авторської школи. Fine Art and Culture Studies, (4), 31–38. https://doi.org/10.32782/facs-2022-4-4uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectШкола як феномен, виконавська школа, авторська школа.uk_UA
dc.titleДо питань дефініції понять виконавської та авторської школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
808-Текст статті-1523-1-10-20221208.pdf297,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.