Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3770
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Душний, Андрій | - |
dc.contributor.author | Сторонська, Наталія | - |
dc.contributor.author | Салій, Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-27T08:59:25Z | - |
dc.date.available | 2024-09-27T08:59:25Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3770 | - |
dc.description | Душний, А., Сторонська, Н., & Салій, В. (2022). До питань дефініції понять виконавської та авторської школи. Fine Art and Culture Studies, (4), 31–38. https://doi.org/10.32782/facs-2022-4-4 | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Школа як феномен, виконавська школа, авторська школа. | uk_UA |
dc.title | До питань дефініції понять виконавської та авторської школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
808-Текст статті-1523-1-10-20221208.pdf | 297,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.