Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриник, Ігор Миронович | - |
dc.contributor.author | Гук, Орест Васильович | - |
dc.contributor.author | Калічак, Юрій Львович | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-29T16:43:28Z | - |
dc.date.available | 2024-09-29T16:43:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Гриник, Ігор Миронович. Соціально-педагогічні передумови формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі / І. М. Гриник, О. В. Гук, Ю. Л. Калічак // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Одеса: Видавничий дім «Гельветика». - 2022. - Вип. 51, Т. 2. - С. 168-171. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається важлива роль закладу дошкільної освіти у створенні основного підґрунтя для збереження життя і зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку, що відображено у державних нормативно-правових документах. Непересічне місце у зазначених процесах займає соціальний педагог, завданням котрого є імплементація новітніх технологій здоров’язбереження в практику роботи сучасного дитячого садка, а також створення у ньому здоров’язбережувального освітнього середовища задля належної едукації дошкільників. Встановлено, що належне виконання організаторської, пропедевтичної, соціально-виховної, діагностично-прогностичної, соціально-терапевтичної, комунікативної функцій у сучасному закладі дошкільної освіти сприятиме підвищенню здоровʼязбережувальної компетентності фахівців соціально-педагогічної сфери. Сформульовано основні завдання соціально-педагогічної роботи щодо здоровʼязбереження дошкільників, а саме створення мотиваційно-ціннісних орієнтацій стосовно власного здоровʼя, пропаганда рухливого способу життя і фізичної активності, прищеплення соціально-духовних цінностей, розповсюдження соціальних знань про здоровʼязбережувальне середовище, заохочення на власному прикладі до здоров’язбережувальної діяльності, формування культурно-гігієнічних навичок. Підкреслено важливі складові здоровʼязбережувальної діяльності соціального педагога у закладі дошкільної освіти, а саме неухильне дотримання техніки безпеки усіма учасниками педагогічного процесу, дотримання основних правил збереження життя і здоров’я, опанування необхідних фізкультурно-оздоровчих навичок дошкільниками, гігієнічна грамотність стосовно раціонального харчування, рівня рухової активності, профілактики шкідливих звичок, постійне вдосконалення та систематизація набутого соціально-педагогічного досвіду. Доведено, що основними функціями соціального педагога з формування життєзбережувальної компетентності є організаторська, соціально-виховна, діагностично-прогностична, попереджувально-профілактична та комунікативна | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | функції соціального педагога | uk_UA |
dc.subject | напрями соціально-педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | здоровʼязбережувальна компетентність | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні передумови формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
51-2_2022.pdf | 2,95 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.