Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриник, Ігор Миронович-
dc.contributor.authorГук, Орест Васильович-
dc.contributor.authorКалічак, Юрій Львович-
dc.date.accessioned2024-09-29T16:43:28Z-
dc.date.available2024-09-29T16:43:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГриник, Ігор Миронович. Соціально-педагогічні передумови формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі / І. М. Гриник, О. В. Гук, Ю. Л. Калічак // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Одеса: Видавничий дім «Гельветика». - 2022. - Вип. 51, Т. 2. - С. 168-171.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3783-
dc.description.abstractУ статті розглядається важлива роль закладу дошкільної освіти у створенні основного підґрунтя для збереження життя і зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку, що відображено у державних нормативно-правових документах. Непересічне місце у зазначених процесах займає соціальний педагог, завданням котрого є імплементація новітніх технологій здоров’язбереження в практику роботи сучасного дитячого садка, а також створення у ньому здоров’язбережувального освітнього середовища задля належної едукації дошкільників. Встановлено, що належне виконання організаторської, пропедевтичної, соціально-виховної, діагностично-прогностичної, соціально-терапевтичної, комунікативної функцій у сучасному закладі дошкільної освіти сприятиме підвищенню здоровʼязбережувальної компетентності фахівців соціально-педагогічної сфери. Сформульовано основні завдання соціально-педагогічної роботи щодо здоровʼязбереження дошкільників, а саме створення мотиваційно-ціннісних орієнтацій стосовно власного здоровʼя, пропаганда рухливого способу життя і фізичної активності, прищеплення соціально-духовних цінностей, розповсюдження соціальних знань про здоровʼязбережувальне середовище, заохочення на власному прикладі до здоров’язбережувальної діяльності, формування культурно-гігієнічних навичок. Підкреслено важливі складові здоровʼязбережувальної діяльності соціального педагога у закладі дошкільної освіти, а саме неухильне дотримання техніки безпеки усіма учасниками педагогічного процесу, дотримання основних правил збереження життя і здоров’я, опанування необхідних фізкультурно-оздоровчих навичок дошкільниками, гігієнічна грамотність стосовно раціонального харчування, рівня рухової активності, профілактики шкідливих звичок, постійне вдосконалення та систематизація набутого соціально-педагогічного досвіду. Доведено, що основними функціями соціального педагога з формування життєзбережувальної компетентності є організаторська, соціально-виховна, діагностично-прогностична, попереджувально-профілактична та комунікативнаuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфункції соціального педагогаuk_UA
dc.subjectнапрями соціально-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectздоровʼязбережувальна компетентністьuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічні передумови формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-2_2022.pdf2,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.