Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгупов, Василь-
dc.contributor.authorБакунчик, Лілія-
dc.date.accessioned2024-09-30T11:18:20Z-
dc.date.available2024-09-30T11:18:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯгупов, Василь. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної доброчесності офіцерів у системі післядипломної освіти / В. Ягупов, Л. Бакунчик // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 37-45. - Бібліогр. в кінці ст. (17 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791-
dc.description.abstractУ статті розкриваються суть та специфіка поняття “організаційно-педагогічні умови”, визначено й обґрунтованокомплекс і взаємоповʼязаних організаційно-педагогічних умов щодо розвитку професійної доброчесності офіцерів Збройних сил України (далі –офіцерів) у системі післядипломної освіти. Доведено, що вони мають містити такі аспекти підвищення кваліфікації офіцерів: методологічний –основні ідеї та принципи, на основі яких відбувається розвиток професійної доброчесності в системі післядипломної освіти; теоретичний –цілі, принципи, зміст, результатрозвитку професійної доброчесності на курсах підвищення кваліфікації; методичний –основні методи, технології, засоби іметодика, за допомогою яких відбувається розвиток професійної доброчесності; практичний –це наявність сучасної навчальної матеріально-технічної бази, необхідної для її розвитку.Обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови її розвитку: розвиток цінностей і мотивації розвитку про-фесійної доброчесності офіцерів Збройних сил (далі –ЗС) у системі післядипломної освіти; педагогічне моделювання розвитку їх професійної доброчесності у системі підвищення кваліфікації (як організаційна умова); застосування контекстної методики її розвитку (у тому числі шляхом реалізації спецкурсу “Професійна доброчесність офіцерів ЗС України в системі післядипломної освіти”; удосконалення критеріїв діагностування розвиненості професійної доброчесності офіцерів)uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectофіцерuk_UA
dc.subjectпрофесійна доброчесністьuk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectконтекстна методикаuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови розвитку професійної доброчесності офіцерів у системі післядипломної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277185-Текст статті-641536-1-10-20230503.pdf589,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.