Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ягупов, Василь | - |
dc.contributor.author | Бакунчик, Лілія | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-30T11:18:20Z | - |
dc.date.available | 2024-09-30T11:18:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ягупов, Василь. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної доброчесності офіцерів у системі післядипломної освіти / В. Ягупов, Л. Бакунчик // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 37-45. - Бібліогр. в кінці ст. (17 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3791 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються суть та специфіка поняття “організаційно-педагогічні умови”, визначено й обґрунтованокомплекс і взаємоповʼязаних організаційно-педагогічних умов щодо розвитку професійної доброчесності офіцерів Збройних сил України (далі –офіцерів) у системі післядипломної освіти. Доведено, що вони мають містити такі аспекти підвищення кваліфікації офіцерів: методологічний –основні ідеї та принципи, на основі яких відбувається розвиток професійної доброчесності в системі післядипломної освіти; теоретичний –цілі, принципи, зміст, результатрозвитку професійної доброчесності на курсах підвищення кваліфікації; методичний –основні методи, технології, засоби іметодика, за допомогою яких відбувається розвиток професійної доброчесності; практичний –це наявність сучасної навчальної матеріально-технічної бази, необхідної для її розвитку.Обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови її розвитку: розвиток цінностей і мотивації розвитку про-фесійної доброчесності офіцерів Збройних сил (далі –ЗС) у системі післядипломної освіти; педагогічне моделювання розвитку їх професійної доброчесності у системі підвищення кваліфікації (як організаційна умова); застосування контекстної методики її розвитку (у тому числі шляхом реалізації спецкурсу “Професійна доброчесність офіцерів ЗС України в системі післядипломної освіти”; удосконалення критеріїв діагностування розвиненості професійної доброчесності офіцерів) | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | педагогічне моделювання | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | офіцер | uk_UA |
dc.subject | професійна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | педагогічне моделювання | uk_UA |
dc.subject | контекстна методика | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної доброчесності офіцерів у системі післядипломної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
277185-Текст статті-641536-1-10-20230503.pdf | 589,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.