Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБодак, Валентина-
dc.contributor.authorРибчук, Анатолій-
dc.contributor.authorСивик, Оксана-
dc.date.accessioned2024-09-30T11:23:51Z-
dc.date.available2024-09-30T11:23:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБодак, Валентина. Неоліберальна парадигма трансформації класичної моделі вищої освіти / В. Бодак, А. Рибчук, О. Сивик // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3792-
dc.description.abstractУ статті аналізуються неоліберальні тенденції модернізації сфери вищої освіти через призму всебічного зростання економізації державної освітньої діяльності. Зазначено, що неоліберальний університет закріпився у багатьох розвинутих країнах і змінив імперативи вищої освіти з ліберальної, відкритої, загальнодоступної до більш професійних форм, які зосереджуються на комерціалізації та маркетизації навчання. Виявлено, що модернізація освіти та формування концепції підприємницького університету належно поєдналися з маркетингом освіти, що посилило аргументи прихильників розвитку ринку освітніх послуг.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітня політикаuk_UA
dc.subjectкомерціалізація освітиuk_UA
dc.subjectнеолібералізмuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectкласична модель освітиuk_UA
dc.titleНеоліберальна парадигма трансформації класичної моделі вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277196-Текст статті-641530-1-10-20230503.pdf549,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.