Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогінова, Аліна-
dc.date.accessioned2024-09-30T11:35:06Z-
dc.date.available2024-09-30T11:35:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛогінова, Аліна. Наукова спадщина географів в категорії "наука" та у дидактичній системі / А. Логінова // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 157-161. - Бібліогр. в кінці ст.(13 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3794-
dc.description.abstractУ статті визначається місце поняття “наукова спадщина” в категорії “наука” та її особливості у вчених-географів. Акцентується на відмінностях науки географії від відповідного шкільного навчального предмету. Наголошується на важливості вивчення наукової спадщини укурсах шкільної географії з огляду на реалізацію вимог Держстандарту 2020 року щодо формування ключових компетентностей. Розглядаються способи залучення наукової спадщини географів у процесі вивчення географії школярами та вплив використання наукових першоджерел на результативність їхнього навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентність в галузі природничих наукuk_UA
dc.subjectдіяльнісний потенціалuk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subjectученийuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectнаукова спадщинаuk_UA
dc.subjectнавчальний предметuk_UA
dc.subjectзмістовий потенціалuk_UA
dc.subjectнаукова освітаuk_UA
dc.titleНаукова спадщина географів в категорії "наука" та у дидактичній системіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277511-Текст статті-641563-1-10-20230503.pdf647,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.