Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна-
dc.contributor.authorКришінець-Андялошій, Катерина-
dc.date.accessioned2024-09-30T12:22:04Z-
dc.date.available2024-09-30T12:22:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТовканець, Ганна. Програма розвитку закладу загальної середньої освіти: сутність і завдання / Г. Товканець, К. Кришінець-Андялошій // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3797-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні засади створення програми розвитку закладу загальної середньої освіти. Обґрунтовано, що програма розвитку школи є довгостроковим документом, який характеризує основні тенденції, головні цілі, завдання та напрями навчання, виховання, розвитку учнів та особливості організації кадрового і методичного забезпечення педагогічного процесу й інноваційних перетворень навчально-виховної системи, основні передбачувані кінцеві результати та критерії. Визначено, що змістом програми розвитку та предметом планування освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти є розробка послідовності дій зі створення, надання та забезпечення якості освітніх послуг з метою задоволення освітніх потреб і очікувань усіх зацікавлених сторін. Представлено структуру дій щодо формування програми розвитку закладу загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectпрограма розвиткуuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectалгоритм формування Програми розвиткуuk_UA
dc.titleПрограма розвитку закладу загальної середньої освіти: сутність і завданняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277186-Текст статті-641535-1-10-20230503.pdf635,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.