Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвєтаєва, Олена-
dc.date.accessioned2021-12-13T10:02:09Z-
dc.date.available2021-12-13T10:02:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦвєтаєва, Олена Фонетичні складності англійської мови у студентів немовних спеціальностей / О. Цвєтаєва, О. Знанецька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 6/38 : Педагогіка. – С. 340-351uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/379-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані деякі проблеми формування мовних фонетичних навичок українських студентів немовних спеціальностей. Висвітлено проблеми організації продуктивної взаємодії викладача зі студентами при вивченні англійської мови в студентській аудиторії. Основна увага акцентується на зростанні ролі самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти, на питаннях організації самостійної діяльності студента в умовах сучасного розвитку вищої школи, представлені найбільш актуальні аспекти цього виду навчальної активності, такі як: цілі, завдання, ефективність, контроль. Надано теоретичне обґрунтування інформаційно-технологічної підтримки організації самостій ної роботи студентів при навчанні іноземної мови. Запропоновані методичні рекомендації для викладачів щодо розробки навчальних матеріалів та індивідуальних освітніх модулів у рамках інформаційно-технологічної підтримки самостійної роботи студентів при навчанні іноземнoї мови.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectфонетичні навичкиuk_UA
dc.subjectфонетична компетенціяuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.titleФонетичні складності англійської мови у студентів немовних спеціальностейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
цветаєва.pdf379,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.