Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоссак, Григорій-
dc.contributor.authorГойванович, Наталія-
dc.contributor.authorПавлишак, Ярослава-
dc.date.accessioned2024-09-30T12:47:38Z-
dc.date.available2024-09-30T12:47:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоссак, Григорій. Самовизначення та самокорекція як кінцевий етап реалізації життєвих планів старшокласників / Г. Коссак, Н. Гойванович, Я. Павлишак // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 153-156. - Бібліогр. в кінці ст.(13 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3800-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано як профільне навчання у старшій школі вплинуло на вибір закладу вищої освіти. Встановлено, що у звʼязку з військовою агресією проти України та запровадженням національного мультипредметного тесту у частини респондентів відпала необхідність у навчанні за обраним профілем, зокрема, природничим. Більшість випускників не планують навчатися за кордоном, а бажають продовжити навчання у обраних ЗВО, але тільки на бюджетній формі навчанняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсамокеруванняuk_UA
dc.subjectсамокорекціяuk_UA
dc.subjectжиттєвий шляхuk_UA
dc.subjectжиттєва метаuk_UA
dc.subjectжиттєва позиціяuk_UA
dc.subjectжиттєвий досвідuk_UA
dc.subjectнаціональний мульти-предметний тестuk_UA
dc.subjectспрямованість особистостіuk_UA
dc.titleСамовизначення та самокорекція як кінцевий етап реалізації життєвих планів старшокласниківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276596-Текст статті-641562-1-10-20230503.pdf634,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.