Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШалівська, Юлія-
dc.date.accessioned2024-09-30T13:21:00Z-
dc.date.available2024-09-30T13:21:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШалівська, Юлія. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього педагога у процесі фахової підготовки / Ю. Шалівська // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 149-152. - Бібліогр.в кінці ст.(10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього педагога під час навчання у закладі вищої освіти. Розкриті провідні поняття професійної площини формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього педагога у процесі фахової підготовки, що потребували окреслення чи уточнення, зокрема, поняття: “фахова підготовка”, “готовність до професійної діяльності”, “про-фесійна компетентність”, “комунікативно-мовленнєва компетентність”, “комунікативно-мовленнєва компетентність майбутнього педагога”, простежено їх взаємозалежність для успішного здійснення майбутньої професійної комунікативно-мовленнєвої діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативно-мовленнєва компетентність; комунікативно-мовленнєва компетентність майбутнього педагогаuk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.titleФормування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутнього педагога у процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277504-Текст статті-641561-1-10-20230503.pdf637 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.