Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБачієва, Лариса-
dc.date.accessioned2024-10-01T08:01:33Z-
dc.date.available2024-10-01T08:01:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБачієва, Лариса. Методи і технології навчання методології дослідження: аналіз теорії та практики / Л. Бачієва // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. (12).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3811-
dc.description.abstractУ статті визначено, що за нормативними документами підготовка магістрів педагогічної галузі до дослідницької діяльності має забезпечуватися традиційними й інноваційними методами. Аналіз методик навчання, що застосовуються у вітчизняній освітній практиці, уможливив сформувати їх перелік. Інтеграційні процеси у європейський освітній та дослідницький простір передбачають впровадження актуального міжнародного досвіду. Доведено, що закордонна освітня практика передбачає активне залучення здобувачів до реалізації дослідницьких проєктів під час навчання. Сформульовані положення реалізації моделювання у навчанні методології дослідженняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectметод навчанняuk_UA
dc.subjectмагістр педагогічної освітиuk_UA
dc.titleМетоди і технології навчання методології дослідження: аналіз теорії та практикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279658-Текст статті-648480-1-10-20230608.pdf536,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.