Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3817
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пантюк, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T10:21:22Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T10:21:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Пантюк, Тетяна. Специфіка організації освіти та виховання у пенітенціарних закладах України / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст. (11). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3817 | - |
dc.description.abstract | Питання обґрунтування теорії та практики пенітенціарної освіти і виховання стає для української педагогіки важливим завданням і передбачає обґрунтування важливих і продуктивних напрямів теорії та практики освіти й виховання засуджених в умовах пенітенціарних закладів. Обмеження впливу на людину-засудженого традиційної школи, закладів освіти різних рівнів, сім՚ї, родини, громадських організацій, церкви тощо зумовлюють посилення міжпредметної складової, зокрема педагогічної, філософської, психологічної, медичної тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | виправні колонії | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | пенітенціарні заклади | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | Специфіка організації освіти та виховання у пенітенціарних закладах України | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279126-Текст статті-648454-1-10-20230608.pdf | 535,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.