Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишківська, Ванда-
dc.contributor.authorГолікова, Оксана-
dc.contributor.authorКозлов, Євген-
dc.date.accessioned2024-10-01T10:26:11Z-
dc.date.available2024-10-01T10:26:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВишківська, Ванда. Соціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовахцифровізації освіти / В. Вишківська, О. Голікова, Є. Козлов // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 89-94. - Бібліогр в кінці ст. (14).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3818-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано соціально-культурну обумовленість та обґрунтовано педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовах цифровізації освіти. З՚ясовано, що персоналізоване навчання, будучи особистісно орієнтованим за змістом, спрямоване на оптимізацію умов, що уможливлюють поліпшення результативності освітнього процесув умовах VUCA-світушляхом активізації суб՚єктної позиції його учасників. Основу персоналізованого навчання складає інформаційна компетенція як транспрофесійна із властивостями багатовимірності, мобільності, саморозвитку упродовж життяuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectVUCA-світuk_UA
dc.subjectінформаційна компетенціяuk_UA
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk_UA
dc.subjectцифровізація освітиuk_UA
dc.subjectтранспрофесіоналізмuk_UA
dc.titleСоціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовахцифровізації освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279110-Текст статті-648478-1-10-20230608.pdf588,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.