Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринців, Мар'яна Василівна-
dc.contributor.authorЛогвиненко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-10-03T15:01:12Z-
dc.date.available2024-10-03T15:01:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГринців, Мар'яна Василівна. Особливості організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців, Т. О. Логвиненко // Перспективи та інновації науки. - 2021. - № 5. - С. 205-216.-
dc.identifier.issn2786-4952 Online-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3837-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються основні підходи до команди психологопедагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Аналізуються сучасні дослідження, які засвідчують зростання наукового інтересу до створення команди психолого-педагогічного супроводу в закладах загальної середньої освіти. Узагальнюючи наукові уявлення про організацію діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, описуються умови для успішної соціальної інтеграції та інклюзії дітей з особливими потребами. Розглядаються компоненти команди супроводу, що застосовуються до дітей з особливими освітніми потребами. Вказується, що саме важливим етапом є створення індивідуальної програми розвитку, яка сприяє успішній адаптації та соціальній інтеграції дітей з обмеженими можливостями. Характеризується сучасний практичний стан інклюзивної освіти, який виявив, що в закладах загальної середньої освіти необхідною є підготовка спеціалістів закладів освіти, які володіли б універсальними знаннями і навичками супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Розкриті ключові аспекти проблеми, що посилюються наявністю суперечностей між вимогами, що висуваються сьогоденням та відсутністю можливостей для дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано ставлення педагогів в закладах загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами завдяки проведеному анкетуванню. Встановлено, що переважна більшість педагогів позитивно ставляться до навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладахосвіти, які враховують особистий потенціал дитини, освітню та соціальну інфраструктуру і розв’язують завдання, спрямовані на соціалізацію дитини з особливими освітніми потребам, що і сприяє успішній адаптації цієї категорії в освітньому середовищі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectкоманда психолого-педагогічного супроводуuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуuk_UA
dc.subjectіндивідуальний навчальний планuk_UA
dc.titleОсобливості організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-_5_1[1].pdf315,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.