Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3837
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гринців, Мар'яна Василівна | - |
dc.contributor.author | Логвиненко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T15:01:12Z | - |
dc.date.available | 2024-10-03T15:01:12Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гринців, Мар'яна Василівна. Особливості організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців, Т. О. Логвиненко // Перспективи та інновації науки. - 2021. - № 5. - С. 205-216. | - |
dc.identifier.issn | 2786-4952 Online | - |
dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5) | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3837 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються основні підходи до команди психологопедагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Аналізуються сучасні дослідження, які засвідчують зростання наукового інтересу до створення команди психолого-педагогічного супроводу в закладах загальної середньої освіти. Узагальнюючи наукові уявлення про організацію діяльності команди психолого-педагогічного супроводу, описуються умови для успішної соціальної інтеграції та інклюзії дітей з особливими потребами. Розглядаються компоненти команди супроводу, що застосовуються до дітей з особливими освітніми потребами. Вказується, що саме важливим етапом є створення індивідуальної програми розвитку, яка сприяє успішній адаптації та соціальній інтеграції дітей з обмеженими можливостями. Характеризується сучасний практичний стан інклюзивної освіти, який виявив, що в закладах загальної середньої освіти необхідною є підготовка спеціалістів закладів освіти, які володіли б універсальними знаннями і навичками супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Розкриті ключові аспекти проблеми, що посилюються наявністю суперечностей між вимогами, що висуваються сьогоденням та відсутністю можливостей для дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано ставлення педагогів в закладах загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами завдяки проведеному анкетуванню. Встановлено, що переважна більшість педагогів позитивно ставляться до навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладахосвіти, які враховують особистий потенціал дитини, освітню та соціальну інфраструктуру і розв’язують завдання, спрямовані на соціалізацію дитини з особливими освітніми потребам, що і сприяє успішній адаптації цієї категорії в освітньому середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | команда психолого-педагогічного супроводу | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна програма розвитку | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний навчальний план | uk_UA |
dc.title | Особливості організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5-_5_1[1].pdf | 315,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.