Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринців, Мар'яна Василівна-
dc.date.accessioned2024-10-03T15:16:46Z-
dc.date.available2024-10-03T15:16:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГринців, Мар'яна Василівна. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців // Науковий часопис. Випуск 38. Корекційна педагогіка. - 2019.- С. 79-84.-
dc.identifier.otherDOI 10.31392/NPU-nc.series19.2019.38.12-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3838-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється основні соціальні аспекти для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Описуються умови, моделі та види для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізується стан проблеми на сьогоднішній день де інклюзія багато в чому залежить від взаємин між педагогами, батьками, учнями та місцевою громадою. Розглянуто ідеальну інклюзію, яка має бути як у школі, так і у соціумі в цілому. З’ясовано, що ефективність навчання дітей в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectособи з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subject«інтеграція» та «інклюзія»uk_UA
dc.titleСоціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
moderatortiflo,+DOI+Серия+19+вып+38+79-84.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.