Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гринців, Мар'яна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T15:20:08Z | - |
dc.date.available | 2024-10-03T15:20:08Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гринців, Мар'яна Василівна. Упровадження інклюзивних цінностей в освітнє середовище закладу вищої освіти / М. В. Гринців // Проблеми гуманітарних наук. Серія «Психологія». Випуск 45. - 2019. - С. 63-75. | - |
dc.identifier.issn | 2312-8437 | - |
dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.24919/2312-8437.45.2019 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3839 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється основні підходи для актуалізації упровадження інклюзивних цінностей в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізуються сучасні дослідження, які засвідчують неухильне зростання наукового інтересу до створення інклюзивного освітнього середовища в закладах вищої освіти. Описуються умови для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб з особливими потребами. З’ясовано, що ефективність навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти. Вказується, що саме новітні принципи європейських програм і освітніх практик навчання і соціалізації молоді з особливими освітніми потребами сприяють успішній адаптації та соціальній інтеграції студентів з інвалідністю. Розглядається сутність створення навчально-наукових Центрів розвитку інклюзивного навчання у закладі вищої освіти з метою вирішення проблеми професійної підготовки фахівців інклюзивної освіти, звертається увага на завдання та реалізацію напрямів діяльності, передбачених проектом.Характеризується сучасний практичний стан освіти, який виявив, що в закладах вищої освіти професійна підготовка фахівців в основному зосереджена на спеціалізаціях «асистент вихователя» та «асистент вчителя», тому необхідною є підготовка у вищій школі спеціалістів, які володіли б універсальними знаннями і навичками супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Розкриті ключові аспекти проблеми, що посилюються наявністю суперечностей між вимогами, що висуваються сьогоденням до соціально успішної молодої людини, та відсутністю можливостей для осіб з особливими освітніми потребами. Проаналізовано ставлення викладачів вишу до навчання студентів з особливими освітніми потребами завдяки проведеному анкетуванню. Встановлено, що переважна більшість викладачів позитивно ставляться до навчання «особливих» студентів у ЗВО, які враховують особистий потенціал людини, освітню та соціальну інфраструктуру і розв’язують завдання, спрямовані на соціалізацію особи з інвалідністю, що і сприяє успішній адаптації цієї категорії в освітньому середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | особи з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | «особливі студенти». | uk_UA |
dc.title | Упровадження інклюзивних цінностей в освітнє середовище закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_проблеми_гуманітарних_наук_психологі_2019_(1)[1] (1).pdf | 184,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.