Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринців, Мар'яна Василівна-
dc.date.accessioned2024-10-03T15:20:08Z-
dc.date.available2024-10-03T15:20:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГринців, Мар'яна Василівна. Упровадження інклюзивних цінностей в освітнє середовище закладу вищої освіти / М. В. Гринців // Проблеми гуманітарних наук. Серія «Психологія». Випуск 45. - 2019. - С. 63-75.-
dc.identifier.issn2312-8437-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24919/2312-8437.45.2019-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3839-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється основні підходи для актуалізації упровадження інклюзивних цінностей в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізуються сучасні дослідження, які засвідчують неухильне зростання наукового інтересу до створення інклюзивного освітнього середовища в закладах вищої освіти. Описуються умови для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб з особливими потребами. З’ясовано, що ефективність навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти. Вказується, що саме новітні принципи європейських програм і освітніх практик навчання і соціалізації молоді з особливими освітніми потребами сприяють успішній адаптації та соціальній інтеграції студентів з інвалідністю. Розглядається сутність створення навчально-наукових Центрів розвитку інклюзивного навчання у закладі вищої освіти з метою вирішення проблеми професійної підготовки фахівців інклюзивної освіти, звертається увага на завдання та реалізацію напрямів діяльності, передбачених проектом.Характеризується сучасний практичний стан освіти, який виявив, що в закладах вищої освіти професійна підготовка фахівців в основному зосереджена на спеціалізаціях «асистент вихователя» та «асистент вчителя», тому необхідною є підготовка у вищій школі спеціалістів, які володіли б універсальними знаннями і навичками супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Розкриті ключові аспекти проблеми, що посилюються наявністю суперечностей між вимогами, що висуваються сьогоденням до соціально успішної молодої людини, та відсутністю можливостей для осіб з особливими освітніми потребами. Проаналізовано ставлення викладачів вишу до навчання студентів з особливими освітніми потребами завдяки проведеному анкетуванню. Встановлено, що переважна більшість викладачів позитивно ставляться до навчання «особливих» студентів у ЗВО, які враховують особистий потенціал людини, освітню та соціальну інфраструктуру і розв’язують завдання, спрямовані на соціалізацію особи з інвалідністю, що і сприяє успішній адаптації цієї категорії в освітньому середовищі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectособи з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subject«особливі студенти».uk_UA
dc.titleУпровадження інклюзивних цінностей в освітнє середовище закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_проблеми_гуманітарних_наук_психологі_2019_(1)[1] (1).pdf184,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.