Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБодак, Леся-
dc.date.accessioned2021-12-13T12:40:42Z-
dc.date.available2021-12-13T12:40:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБодак, Леся Концептуальні засади реформування середньої школи у педагогічній спадщині О. Макарушки (1867-1931) / Л. Бодак // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 40-49uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/384-
dc.description.abstractУ статті висвітлено педагогічні погляди О. Макарушки на зміст реформ середньої школи. Зʼясовано, що середня школа має бути загальноосвітньою, гармонійно розвивати духовні та тілесні потреби молоді. На основі узагальнення стверджується, що педагог наполягав на поверненні гімназії характеру і значення школи, яка має на меті підготувати учнів до навчання в університеті та інших типах закладів вищої освіти. Реформована середня школа має враховувати ґендерні особливості. Розкрито методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури, залучення батьків до вивчення літературних творів, читання книг. Аргументовано, що вчитель рідної мови має плекати народні і загальнолюдські ідеалиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсередня школаuk_UA
dc.subjectО. Макарушкаuk_UA
dc.subjectгімназіяuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади реформування середньої школи у педагогічній спадщині О. Макарушки (1867-1931)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бодак.pdf439,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.