Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смеречак, Леся Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T11:29:58Z | - |
dc.date.available | 2024-10-15T11:29:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Смеречак, Леся Іванівна. Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2024. - № 2. - С. 104-112. | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сутність дефініцій “компетентність”, “професійна компетентність”, “інклюзивна компетентність”, “інклюзивна компетентність вчителя початкових класів”. Виокремлено такі компоненти інклюзивної компетентності вчителя початкових класів: особистісний, знаннєвий та практичний. Акцентовано увагу на необхідності володіння знаннями, необхідними для успішного здійснення професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання; вміннями забезпечувати педагогічну підтримку учнів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.publisher | Молодь і ринок | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | заклад освіти | - |
dc.subject | заклад освіти | - |
dc.subject | інклюзивне навчання | - |
dc.subject | вчитель початкових класів | - |
dc.title | Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Смеречак Л.І..pdf | 555,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.