Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмеречак, Леся Іванівна-
dc.date.accessioned2024-10-15T11:29:58Z-
dc.date.available2024-10-15T11:29:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСмеречак, Леся Іванівна. Інклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесу / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2024. - № 2. - С. 104-112.-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3865-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність дефініцій “компетентність”, “професійна компетентність”, “інклюзивна компетентність”, “інклюзивна компетентність вчителя початкових класів”. Виокремлено такі компоненти інклюзивної компетентності вчителя початкових класів: особистісний, знаннєвий та практичний. Акцентовано увагу на необхідності володіння знаннями, необхідними для успішного здійснення професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання; вміннями забезпечувати педагогічну підтримку учнів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.publisherМолодь і ринокuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectзаклад освіти-
dc.subjectзаклад освіти-
dc.subjectінклюзивне навчання-
dc.subjectвчитель початкових класів-
dc.titleІнклюзивна компетентність вчителя початкових класів як запорука якості освітнього процесуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смеречак Л.І..pdf555,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.