Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрхипова, С. П.-
dc.contributor.authorСмеречак, Леся Іванівна-
dc.date.accessioned2024-10-15T12:12:14Z-
dc.date.available2024-10-15T12:12:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАрхипова С. П. Особливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка. - 2018. - Вип. 24(1). - С. 8-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3866-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано значимість соціального виховання особистості; визначено особливості впливу соціального середовища школи на процес соціального виховання учнів з особливими освітніми потребами. Визначено сутність освітнього середовища школи як соціалізуючого простору. Схарактеризовано принципи інклюзивного освітнього простору, що полягають у соціалізаційній спрямованості. Охарактеризовано фактори впливу інклюзивного середовища на особистість учня з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано роль та основні завдання соціально-психологічної служби у процесі соціального виховання учнів з вадами психофізичного розвитку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсоціальне вихованняuk_UA
dc.subjectособа з особливими потребами-
dc.subjectінклюзивне навчання-
dc.subjectосвітнє середовище школи-
dc.subjectфактори соціалізуючого впливу-
dc.titleОсобливості соціального виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Архипова С.П._Смеречак Л.І..pdf295,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.