Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костіна, Валентина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Смеречак, Леся Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T15:58:22Z | - |
dc.date.available | 2024-10-15T15:58:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Костіна, Валентина Вікторівна. Соціальна інклюзія в Україні: імплементація закордонного досвіду та особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі / В. В. Костіна, Л. І. Смеречак // Корекційно-реабілітаційні інновації: впровадження європейського досвіду (Correction And Rehabilitation Innovations: Implementation Of European Experience): Наукова монографія. Рига, Латвія . - «Baltija Publishing». - 2023. - С.132-156. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-325-5-9. | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3869 | - |
dc.description.abstract | З поширенням ідеї необхідності створення умов для надання рівних прав на можливостей для всіх членів суспільства все більш актуальною стає проблема соціальної інклюзії. У публікації здійснено аналіз та узагальнення результатів імплементації закордонного досвіду соціальної інклюзії в сучасні умови освіти для дітей з особливими освітніми потребами в Україні, моделей їхньої соціальної підтримки з метою підвищення можливостей соціалізації. Визначено структуру та проаналізовано особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до здійснення соціальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища, а також запропоновано авторський курс «Соціальна робота в інклюзивному освітньому середовищі». Наведено структуру компонентів готовності майбутніх соціальних працівників до здійснення соціальної роботи в інклюзивному освітньому середовищі для формування необхідних загальних та спеціальних компетентностей. Виокремлено критерії (емоційно-мотиваційний; когнітивний; діяльнісний) та показники готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до роботи з дітьми особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища за трьома рівнями. Представлено опис результатів експериментального дослідження з майбутніми фахівцями соціальної галузі, що дозволило визначити важливі чинники впливу, які забезпечують розвиток їхньої готовності до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі: практика з зазначеною категорією клієнтів; розвиток компетентностей у наданні соціальної допомоги дітям з особливими освітніми потребами та їхньому оточенню; формування здатності до емоційного самокерування; ознайомлення із зарубіжним досвідом організації інклюзивного освітнього простору під час стажування чи навчання за програмами міжнародної академічної мобільності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | - |
dc.subject | соціальний супровід | - |
dc.subject | компетентність | - |
dc.title | Соціальна інклюзія в Україні: імплементація закордонного досвіду та особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі | uk_UA |
dc.type | розділ книги | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Костіна В., Смеречак Л..pdf | 539 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.