Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Світлана Луців, Світлана-
dc.date.accessioned2021-12-13T13:21:46Z-
dc.date.available2021-12-13T13:21:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГірняк, Світлана Теоретико-методологічні основи формування навички письма в учнів сучасної початкової школи / С. Гірняк, С. Луців // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 62-72uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/387-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано ефективність формування навичок каліграфічного письма молодших школярів під час навчання грамоти; розкрито процес впровадження і використання технології навчання каліграфічного письма на уроках української мови в 1–4-х класах; подано зразки вправ для формування каліграфічних навичок шестирічних першокласників, а також проведення каліграфічних хвилинок на уроках української мови у 2–4-х класах початкової школи; описано нетрадиційні методики підготовки руки дитини до письма, а також проблеми навчання дітей, які пишуть лівою рукою.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectписьмоuk_UA
dc.subjectкаліграфіяuk_UA
dc.subjectграфічні навичкиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні основи формування навички письма в учнів сучасної початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гірняк.pdf527,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.