Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/389
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іваницька, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-13T13:26:50Z | - |
dc.date.available | 2021-12-13T13:26:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Іваницька, Оксана Тенденції розвитку тьюторства та менторства у закладах вищої освіти Німеччини = Ivanytska Oksana. Tendencies of tutoring and mentoring development at higher educational establishments of Germany / О. Іваницька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 73-84 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/389 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано сучасний стан розвитку тьюторства та менторства у ЗВО Німеччини, а також особливості їхнього розвитку. Зазначено, що Німеччина є однією з країн, в якій тьюторство та менторство функціонує повноцінно майже в усіх ЗВО. Стаття обґрунтовує необхідність функціонування тьюторства та менторства в кожному закладі вищої освіти для відповідності світовим нормам та стандартам в сфері вищої освіти. Дослідження розкриває відмінності між реалізацією тьюторства та менторства у різних ЗВО. Сьогодні тьюторство та менторство є необхідним елементом вищої освіти, що відповідає стратегіям інтернаціоналізації кожного ЗВО. Зростання академічної мобільності, перезарахування кредитів, наявність біженців є одними з ключових навчальних напрямків, які вимагають забезпечення наставництва для студентів. Незважаючи на успішне функціонування тьюторства та менторства в системі вищої освіти Німеччини, існує декілька відмінностей між ЗВО, а саме: різні форми та методи реалізації тьюторства та менторства, відсутність, або наявність окремих відділів, які регулюють цю діяльність, оплата тьюторської діяльності, контролювання підготовки до тьюторської та менторської діяльності. Відповідно, наше дослідження ознайомлює із сучасним станом тьюторства та менторства у ЗВО Німеччини та перспективами розвитку наставництва в майбутньому. На сьогоднішній день Німеччина належить до тих європейських країн, в яких високий рівень вищої освіти, успішно функціонують нові освітні технології, забезпечується якість освіти через інтернаціоналізацію та реалізацію необхідних реформ. Саме тому вкрай важливо запроваджувати кращі практики в українських ЗВО. Аналіз тьюторства та менторства у ЗВО Німеччини показав, що в сучасних умовах необхідним є забезпечити посередництво та наставництво в навчальному процесі між студентами і викладачами. Дослідження особливостей тьюторства та менторства у ЗВО Німеччини дає можливість вибудувати модель наставництва для українських ЗВО | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | тьюторство | uk_UA |
dc.subject | менторство | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | забезпечення якості | uk_UA |
dc.title | Tendencies of tutoring and mentoring development at higher educational establishments of Germany | uk_UA |
dc.title.alternative | Тенденції розвитку тьюторства та менторства у закладах вищої освіти Німеччини | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
іваницька.pdf | 445,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.