Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chaika, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-18T07:05:54Z | - |
dc.date.available | 2024-10-18T07:05:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Chaika, Oksana. The role of artificial intelligence in higher education = Роль використання технологій штучного інтелекту у вищій освіті / O. Chaika // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - C 69-74. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. (24 назви). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904 | - |
dc.description.abstract | Використання штучного інтелекту (ШІ) у сфері вищої освіти постає викликом у сучасному світі, з одного боку, а з іншого,–відкриває нові можливості розвитку й навчання молоді. У статті йдеться про роль ШІ у навчанні, управлінні навчально-виховним й адміністративним процесами у вищій школі. Інтелектуальні системи підтримки навчання та уміння працювати з аналітикою даних уможливлюють сьогодні, по-перше, забезпечення персоналізації навчання студентів, та по-друге, автоматизацію низки адміністративних процесів. Водночас постають питання, які потре-бують детальнішого вивчення й пошуків конструктивних рішень: інтеграція ШІ породжує проблеми дотримання конфіденційності та етики, цифровізація –та сфера, навички у межах якої не завжди є сильною стороною навіть у досвідчених педагогів у системі вищої освіти. Тому результати проведеного дослідження фокусуються на аналізі сучасного стану використання ШІ вищою школою і висновками слугують рекомендації щодо ефективної роботи та впровадження елементів технологій навчання на базі ШІ. Успішна реалізація запропонованих ідей потребує тісної співпраці між педагогами, адміністраторами та розробниками навчальних і освітніх програм, керуючись метою цієї розвідки, яка полягає у поліпшенні навчання та систем управління операційними процесами у закладах вищої освіти за допомогою ШІ, забезпечуючи прозорість та посилення ролі відповідальності при розробці механізмів навчання і керування навчально-виховним та адміністративними процесами у вишах. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | адміністративні процеси | uk_UA |
dc.subject | персоналізація навчання | uk_UA |
dc.subject | аналітика даних | uk_UA |
dc.subject | конфіденційність | uk_UA |
dc.subject | етика | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | ефективне впровадження | uk_UA |
dc.subject | співпраця | uk_UA |
dc.subject | прозорість | uk_UA |
dc.title | The role of artificial intelligence in higher education | uk_UA |
dc.title.alternative | Роль використання технологій штучного інтелекту у вищій освіті | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
287898-Текст статті-665495-1-10-20231002.pdf | 771,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.