Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChaika, Oksana-
dc.date.accessioned2024-10-18T07:05:54Z-
dc.date.available2024-10-18T07:05:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationChaika, Oksana. The role of artificial intelligence in higher education = Роль використання технологій штучного інтелекту у вищій освіті / O. Chaika // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - C 69-74. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. (24 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904-
dc.description.abstractВикористання штучного інтелекту (ШІ) у сфері вищої освіти постає викликом у сучасному світі, з одного боку, а з іншого,–відкриває нові можливості розвитку й навчання молоді. У статті йдеться про роль ШІ у навчанні, управлінні навчально-виховним й адміністративним процесами у вищій школі. Інтелектуальні системи підтримки навчання та уміння працювати з аналітикою даних уможливлюють сьогодні, по-перше, забезпечення персоналізації навчання студентів, та по-друге, автоматизацію низки адміністративних процесів. Водночас постають питання, які потре-бують детальнішого вивчення й пошуків конструктивних рішень: інтеграція ШІ породжує проблеми дотримання конфіденційності та етики, цифровізація –та сфера, навички у межах якої не завжди є сильною стороною навіть у досвідчених педагогів у системі вищої освіти. Тому результати проведеного дослідження фокусуються на аналізі сучасного стану використання ШІ вищою школою і висновками слугують рекомендації щодо ефективної роботи та впровадження елементів технологій навчання на базі ШІ. Успішна реалізація запропонованих ідей потребує тісної співпраці між педагогами, адміністраторами та розробниками навчальних і освітніх програм, керуючись метою цієї розвідки, яка полягає у поліпшенні навчання та систем управління операційними процесами у закладах вищої освіти за допомогою ШІ, забезпечуючи прозорість та посилення ролі відповідальності при розробці механізмів навчання і керування навчально-виховним та адміністративними процесами у вишах.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectадміністративні процесиuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectаналітика данихuk_UA
dc.subjectконфіденційністьuk_UA
dc.subjectетикаuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectефективне впровадженняuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectпрозорістьuk_UA
dc.titleThe role of artificial intelligence in higher educationuk_UA
dc.title.alternativeРоль використання технологій штучного інтелекту у вищій освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287898-Текст статті-665495-1-10-20231002.pdf771,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.