Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБровченко, Анатолій-
dc.date.accessioned2024-10-18T07:41:10Z-
dc.date.available2024-10-18T07:41:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБровченко, Анатолій. / А. Бровченко // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.(9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3909-
dc.description.abstractУ статті розкривається необхідність осучаснення системи підготовки дизайнерів. Наведено одинадцять викликів для сучасного дизайну, що розділені на чотири групи:продуктивні, системні, контекстуальні та глобальні, які, як уважаютьМайкл Мейер і Дональд Норман, визначають майбутнє дизайну.Стверджується думка про необхідність зміни акцентів, у системі підготовки дизайнерів, з мистецтвознавчої основи на розвиток у майбутніх фахівців творчого мислення, здатності генерувати нестандартні рішення, ідеї, концепції для гармонізації середовищ, систем, соціальних явищ, вмінні працювати в команді з фахівцями різних галузей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectремісничий дизайнuk_UA
dc.subjectкомандна роботаuk_UA
dc.subjectдизайн-освітаuk_UA
dc.subjectскладні системиuk_UA
dc.subjectнові викликиuk_UA
dc.titleДизайн-освіта в контексті сучасних реалійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287909-Текст статті-665489-1-10-20231002.pdf547,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.