Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Силенко, Юлія | - |
dc.contributor.author | Романцова, Яна | - |
dc.contributor.author | Лисицька, Олена | - |
dc.contributor.author | Гарбич, Ярослав | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-18T08:05:09Z | - |
dc.date.available | 2024-10-18T08:05:09Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Інформаційне освітнє середовище як платформа реалізації інформаційно-комунікативних технологій у ЗВО / Ю. Силенко, Я. Романцова, О. Лисицька, Я. Гарбич // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 60-68. - Бібліогр. в кінці ст.(18 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3912 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується інформаційне освітнє середовище як платформа реалізації ІКТ у ЗВО. Зазначено, що реалізація інформаційного освітнього середовища у ЗВО будується на основі компетентнісного підходу з уможливленням особистісно зорієнтованого навчання. Відтак, роль викладача в інформаційному освітньому середовищі ЗВО трансформується на роль модератора, тьютора, фасилітатора та ментора, що зумовлює індивідуальні і групові зустрічі (тьюторський супровід) між учасниками навчання з можливістю побудови індивідуальної освітньої траєкторіїна основі субʼєкт-субʼєктної взаємодії та партнерської підтримки. Зʼясовано, що ІКТ у ЗВО реалізовує першочергове завдання, що зумовлює адаптацію особистості до життя в інформаційному суспільстві. Авторами окреслено основні ІКТ, що можуть реалізовуватись у ЗВО та обґрунтовано стратегії використання деяких із них. Відповідно, проаналізовані концепційні основи уможливили виділення авторами переваг і недоліків використання ІКТ в інформаційному освітньому середовищі ЗВО | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інформаційне освітнє середовище у ЗВО | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології у ЗВО | uk_UA |
dc.subject | програмні засоби освітнього призначення | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні комплекси | uk_UA |
dc.subject | комплексно-системне застосування інтерактивних засобів навчання та технологій | uk_UA |
dc.subject | омпетентнісний підхід з уможливленням особистісно зорієнтованого навчання | uk_UA |
dc.subject | субʼєкт-субʼєктна партнерська взаємодія між викладачем та студентом | uk_UA |
dc.subject | тьюторський супровід в ІКТ | uk_UA |
dc.title | Інформаційне освітнє середовище як платформа реалізації інформаційно-комунікативних технологій у ЗВО | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
287944-Текст статті-665494-1-10-20231002.pdf | 631,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.