Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиленко, Юлія-
dc.contributor.authorРоманцова, Яна-
dc.contributor.authorЛисицька, Олена-
dc.contributor.authorГарбич, Ярослав-
dc.date.accessioned2024-10-18T08:05:09Z-
dc.date.available2024-10-18T08:05:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІнформаційне освітнє середовище як платформа реалізації інформаційно-комунікативних технологій у ЗВО / Ю. Силенко, Я. Романцова, О. Лисицька, Я. Гарбич // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 60-68. - Бібліогр. в кінці ст.(18 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3912-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується інформаційне освітнє середовище як платформа реалізації ІКТ у ЗВО. Зазначено, що реалізація інформаційного освітнього середовища у ЗВО будується на основі компетентнісного підходу з уможливленням особистісно зорієнтованого навчання. Відтак, роль викладача в інформаційному освітньому середовищі ЗВО трансформується на роль модератора, тьютора, фасилітатора та ментора, що зумовлює індивідуальні і групові зустрічі (тьюторський супровід) між учасниками навчання з можливістю побудови індивідуальної освітньої траєкторіїна основі субʼєкт-субʼєктної взаємодії та партнерської підтримки. Зʼясовано, що ІКТ у ЗВО реалізовує першочергове завдання, що зумовлює адаптацію особистості до життя в інформаційному суспільстві. Авторами окреслено основні ІКТ, що можуть реалізовуватись у ЗВО та обґрунтовано стратегії використання деяких із них. Відповідно, проаналізовані концепційні основи уможливили виділення авторами переваг і недоліків використання ІКТ в інформаційному освітньому середовищі ЗВОuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінформаційне освітнє середовище у ЗВОuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології у ЗВОuk_UA
dc.subjectпрограмні засоби освітнього призначенняuk_UA
dc.subjectмультимедійні комплексиuk_UA
dc.subjectкомплексно-системне застосування інтерактивних засобів навчання та технологійuk_UA
dc.subjectомпетентнісний підхід з уможливленням особистісно зорієнтованого навчанняuk_UA
dc.subjectсубʼєкт-субʼєктна партнерська взаємодія між викладачем та студентомuk_UA
dc.subjectтьюторський супровід в ІКТuk_UA
dc.titleІнформаційне освітнє середовище як платформа реалізації інформаційно-комунікативних технологій у ЗВОuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287944-Текст статті-665494-1-10-20231002.pdf631,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.