Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоляков, Сергій-
dc.date.accessioned2024-10-21T07:25:58Z-
dc.date.available2024-10-21T07:25:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПоляков, Сергій. Комп'ютерні технології як засіб формування графічної компетентності учнів у новій українській школі / С. Поляков // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 162-168. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3919-
dc.description.abstractРозглянуто впровадження компʼютерних технологій у навчальний процес як ефективний засіб формування графічної компетентності учнів у новій українській школі. Проаналізовано роль і вплив компʼютерних технологій, таких як графічні редактори, дизайнерські програми, віртуальна та доповнена реальність, мультимедійні засоби, на розвиток творчості, естетичного сприйняттяі критичного мислення учнів. Зазначено важливість впровадження методик та практик компʼютерних технологій у навчальний процес, таких як інтерактивні заняття, використання AR і онлайн-курсів, що, зі свого боку, забезпечують більш інтерактивний та захопливий процес навчання, тим самим сприяючи ефективному формуванню графічної компетентності учнів. Зроблено висновок про позитивний вплив компʼютерних технологій на розвиток графічної компетентності учнів та окреслено перспективи подальших досліджень у цій області, таких як ефективність використання технологій у різних вікових групах учнів, вплив на інші аспектиосвіти та роль вчителя у процесі впровадження компʼютерних технологійuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectмультимедійні засобиuk_UA
dc.subjectкомпʼютерні технологіїuk_UA
dc.subjectграфічна компетентністьuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectграфічні редакториuk_UA
dc.subjectдизайнерські програмиuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.titleКомп'ютерні технології як засіб формування графічної компетентності учнів у новій українській школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287930-Текст статті-665515-1-10-20231002.pdf566,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.