Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3921
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сем'ян, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-21T07:40:58Z | - |
dc.date.available | 2024-10-21T07:40:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Сем'ян, Наталія. Методичні аспекти оцінювання англомовних креативних текстів студентів / Н. Сем'ян // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3921 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема оцінювання англомовних креативних письмових тестів, створених за допомогоюметодики креативного письма, визначено критерії їх оцінювання. Представлена технологія оцінювання такого типу текстів, заснована на трьох принципах: багатокритеріальному підході до вимірювання якості креативних робіт; відсутності неконструктивної критики і обʼєктивності оцінювання; опорі на розвивальне оцінювання. Виділені необхідні умови застосування технології. Проаналізовано результати опитування студентів щодо організації оцінювання креативних письмових текстів англійською мовою. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | оцінювання креативних текстів | uk_UA |
dc.subject | технологія оцінювання | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | креативне письмо | uk_UA |
dc.subject | критерії оцінювання | uk_UA |
dc.title | Методичні аспекти оцінювання англомовних креативних текстів студентів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
287903-Текст статті-665505-1-10-20231002.pdf | 580,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.