Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпин, Дмитро Степанович | - |
dc.contributor.author | Карпин, Анна Василівна | - |
dc.contributor.author | Столярчук, Ігор Дмитрович | - |
dc.contributor.author | Лешко, Роман Ярославович | - |
dc.contributor.author | Британ, Віктор Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T13:23:25Z | - |
dc.date.available | 2024-10-23T13:23:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Формування розкладу занять навчального закладу за допомогою Google Calendar та Google Sheets / Д. С. Карпин, А. В. Карпин, І. Д. Столярчук, Р. Я. Лешко, В. Б. Британ // Наука і техніка сьогодні. - 2024. -№ 3. - С. 838-888. | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3926 | - |
dc.description.abstract | Дане дослідження полягає у вивченні ефективності та можливостей використання інструментів Google для оптимізації процесу розподілу часу та ресурсів в навчальних закладах. Воно спрямоване на визначення того, наскільки використання Google Calendar та Google Sheets сприяє покращенню управління графіком занять, а також які переваги це приносить у контексті зручності для адміністрації, викладачів та учнів.Метою дослідження є також виявлення можливостей автоматизації процесу формування розкладу, визначення проблем та перешкод, з якими можуть зіткнутися користувачі при впровадженні цих інструментів, а також визн ачення рекомендацій для оптимального використання Google Calendar та Google Sheets у процесі створення та управління розкладом занять в навчальних закладах. Саме використання цих двох інструментів дозволяє отримати максимальну віддачу при опрацюванні розкладу. Адже хочеться не просто в ручному режимі використовувати набуті знання , а спростити й удосконалити роботу диспетчерів. Також використання цих сервісів зменшує кількість помилок та неточностей, адже мінімізують ручне втручання.Створення автоматизованого середовища для ведення розкладу за допомогою безкоштовних сервісів сприяє поширенню використання цих інструментів для більшої аудиторії. Такі переваги як доступ з будь якого пристрою і в будь якій точці світу, можливість спільного редагування і коментування, автоматичне оновлення і синхронізація сприяє ефективній співпраці між учасниками навчального процесу та спрощує узгодження графіка роботи.У роботі наведено приклад створення окремих календарів для відповідних академічних груп. Також процес заповнення відповідного календаря подіями, що відповідають академічним заняття із запрошенням викладачів на відповідні події (заняття). Показано автоматизацію цього процесу за допомогою коду, що переносить інформацію про розклад занять з Google Sheets в події Google Calendar. В результаті отримали та автоматизували систему організації розкладу занять з допомогою технологій Google Workspace for Education | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Google Sheets | uk_UA |
dc.subject | академічна група | - |
dc.subject | хмарні сервіси | - |
dc.subject | розклад занять | - |
dc.subject | Google Calendar | - |
dc.title | Формування розкладу занять навчального закладу за допомогою Google Calendar та Google Sheets | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10217-Текст статті-10274-1-10-20240401.pdf | 524,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.