Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3927
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Британ, Віктор Богданович | - |
dc.contributor.author | Ольшанецький, Андрій Іванович | - |
dc.contributor.author | Столярчук, Ігор Дмитрович | - |
dc.contributor.author | Лешко, Роман Ярославович | - |
dc.contributor.author | Карпин, Дмитро Степанович | - |
dc.contributor.author | Гарбич-Мошора, Ольга Романівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-23T13:29:13Z | - |
dc.date.available | 2024-10-23T13:29:13Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Розробка веб-додатку для дистанційного навчання / В. Б. Британ, А. І. Ольшанецький, І. Д. Столярчук, Р. Я. Лешко, Д. С. Карпин, О. Р. Гарбич-Мошора // Наука і техніка сьогодні. - 2024. - № 4. - С. 1263-1274. | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3927 | - |
dc.description.abstract | В даній статті описується основні аспекти розробки та проектування веб-додатку для дистанційного навчання. У світі, який постійно змінюється, та особливо в епоху пандемії COVID-19, поняття освіти переживає переворот. Перехід до дистанційного навчання став необхідністю для забезпечення безпеки та продовження навчального процесу. Ця реформа, як наслідок, відкрилаширокі можливості та виклики для освітнього сектору. Дистанційне навчання —це не просто перехід від традиційних аудиторних занять до віддалених форматів, це структурний зсув у способі навчання, що відкриває нові можливості для студентів, викладачів та освітніх установ загалом.В статті розглядаються етапи процесу розробки веб-додатку для дистанційного навчання, включаючи аналіз потреб користувачів, визначення функціональних та технічних вимог, а також аспекти безпеки та захисту даних. Запропоновано схему бази даних та розглянуто можливі технології для реалізації веб-додатку.Результатом дослідження є розробка веб-додатку, який є ефективним інструментом для автоматизації процесів дистанційного навчання. Він допомагає зменшити зусилля та час, необхідні для організації навчальних процесів та сприяє покращенню якості освіти. Зазначено, що розроблений веб-додаток може стати основою для подальших досліджень у галузі дистанційної освіти та сприяти її подальшому розвитку | uk_UA |
dc.subject | інновації в освіті | uk_UA |
dc.subject | веб-додаток | - |
dc.subject | дистанційне навчання | - |
dc.subject | освітні технології | - |
dc.title | Розробка веб-додатку для дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10949-Текст статті-11008-1-10-20240504.pdf | 426,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.