Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/396
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клонцак, Ореста | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-13T13:53:11Z | - |
dc.date.available | 2021-12-13T13:53:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Клонцак, Ореста Удосконалення системи вищої освіти України в контексті застосування американського досвіду організації академічно-громадського навчання /О. Клонцак // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 116-129 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/396 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується роль академічно-громадського навчання у системі університетської освіти США. На основі аналізу досвіду організації академічно-громадського навчання виокремлено прогресивні ідеї інтеграції навчально-пізнавальної та громадської діяльності студентів в університетах США, до яких належать тісна співпраця університетів та громадських організацій; детальна розробка програм академічно-громадського навчання відповідно до сучасних потреб суспільства та змісту навчальної дисципліни з метою формування професійної компетентності майбутніх фахівців та формування свідомих громадян своєї держави. Проаналізовано особливості громадської діяльності студентської молоді вищих навчальних закладів України у XIX–XX ст. та в сучасних умовах. Запропоновано та розглянуто напрями удосконалення системи вищої освіти України відповідно до американського досвіду, а саме на підставі: вивчення процесу становлення й розвитку академічно-громадського навчання в університетах США; дослідження психолого-педагогічних особливостей, філософських засад, змісту, методів, форм реалізації цієї освітньої стратегії, аналізу спільних та відмінних рис організації громадської діяльності студентів в університетах США та України, а також окреслення прогресивних ідей застосування академічно-громадського навчання у системі вищої освіти США та сучасних викликів українського суспільства | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | академічно-громадське навчання | uk_UA |
dc.subject | університетська освіта | uk_UA |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | громадська діяльність | uk_UA |
dc.subject | вища освіта України | uk_UA |
dc.title | Удосконалення системи вищої освіти України в контексті застосування американського досвіду організації академічно-громадського навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
клонцак.pdf | 653,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.