Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлонцак, Ореста-
dc.date.accessioned2021-12-13T13:53:11Z-
dc.date.available2021-12-13T13:53:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКлонцак, Ореста Удосконалення системи вищої освіти України в контексті застосування американського досвіду організації академічно-громадського навчання /О. Клонцак // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 116-129uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/396-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується роль академічно-громадського навчання у системі університетської освіти США. На основі аналізу досвіду організації академічно-громадського навчання виокремлено прогресивні ідеї інтеграції навчально-пізнавальної та громадської діяльності студентів в університетах США, до яких належать тісна співпраця університетів та громадських організацій; детальна розробка програм академічно-громадського навчання відповідно до сучасних потреб суспільства та змісту навчальної дисципліни з метою формування професійної компетентності майбутніх фахівців та формування свідомих громадян своєї держави. Проаналізовано особливості громадської діяльності студентської молоді вищих навчальних закладів України у XIX–XX ст. та в сучасних умовах. Запропоновано та розглянуто напрями удосконалення системи вищої освіти України відповідно до американського досвіду, а саме на підставі: вивчення процесу становлення й розвитку академічно-громадського навчання в університетах США; дослідження психолого-педагогічних особливостей, філософських засад, змісту, методів, форм реалізації цієї освітньої стратегії, аналізу спільних та відмінних рис організації громадської діяльності студентів в університетах США та України, а також окреслення прогресивних ідей застосування академічно-громадського навчання у системі вищої освіти США та сучасних викликів українського суспільстваuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectакадемічно-громадське навчанняuk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectгромадська діяльністьuk_UA
dc.subjectвища освіта Україниuk_UA
dc.titleУдосконалення системи вищої освіти України в контексті застосування американського досвіду організації академічно-громадського навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
клонцак.pdf653,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.