Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКліш, Ірина-
dc.date.accessioned2021-12-13T13:56:16Z-
dc.date.available2021-12-13T13:56:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКліш, Ірина. Вокальна лірика Л. Лепкого, М. Гайворонського і Р. Купчинського у практиці музично-естетичного виховання / І. Кліш. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 116-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/397-
dc.description.abstractСтаття висвітлює роль творчості Л. Лепкого, М. Гайворонського та Р. Купчинського в розвитку музичної культури України першої половини ХХ ст., зокрема в сфері створення стрілецьких пісень. Епоха Українських січових стрільців залишила по собі не тільки свідчення про військово-патріотичні здобутки і відродження національної свідомості й державності українського народу. Пробудження політичного життя привело до активізації творчості українського народу. Феноменом творчості трьох стрільців-композиторів було використання власних поезій, а також взаємодоповнення, наприклад, спільні музика і слова Р. Купчинського і Л. Лепкого у пісні “Гей, там у Вільхівці”; музика М. Гайворонського на слова Р. Купчинського “За рідний край”; музичні обробки М. Гайворонським стрілецьких пісень Л. Лепкого (“Журавлі”, “Тьох-тьох”, “Ой видно село”), Р. Купчинського (“Накрила нічка”) і т. д. Вокальна лірика Л. Лепкого, М. Гайворонського та Р. Купчинського дуже близька до народної пісні, пройнята героїчним пафосом, ліризмом, гумором. Стрілецькі пісні стали фундаментом розвитку національно-патріотичної свідомості українського суспільства.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectстрілецька пісняuk_UA
dc.subjectобробки пісеньuk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотична свідомістьuk_UA
dc.subjectконцертний репертуарuk_UA
dc.subjectмузично-естетичне вихованняuk_UA
dc.titleВокальна лірика Л. Лепкого, М. Гайворонського і Р. Купчинського у практиці музично-естетичного вихованняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128982-Ірина Кліш-276024-1-10-20180419.pdf238,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.