Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTelevatiuk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-11-13T07:53:45Z-
dc.date.available2024-11-13T07:53:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTelevatiuk, Oksana. The mechanism of image formation in english media discourse texts = Механізм формування образу в англійських текстах медіа дискурсу / O. Televatiuk // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - C. 126-133. - Бібліогр. в кінці ст. (39 назвuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4027-
dc.description.abstractСтаттю присвячено механізмам створення образів в англійськомовних текстах медійного дискурсу. Уході роботи висвітлено основні позиції лінгвістів щодо виокремлення медійного дискурсу в парадигм і дослідження дискурсів, визначено поняття образу в медійному дискурсі, а також виділено основні лексичні,фразеологічні, синтаксичні та стилістичні засоби формування медійних образів політичних лідерів, зірок шоу-бізнесу та рекламних товарів (послуг) в англійськомовних текстах медійного дискурсу на основі проаналізованих газетних статей та рекламних відеоuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectобраз зірки шоу-бізнесуuk_UA
dc.subjectрекламний образuk_UA
dc.subjectмедійний дискурсuk_UA
dc.subjectобразuk_UA
dc.subjectобраз політикаuk_UA
dc.titleThe mechanism of image formation in english media discourse textsuk_UA
dc.title.alternativeМеханізм формування образу в англійських текстах медіа дискурсуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
226022-Текст статті-526428-1-10-20210504.pdf625,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.