Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLogutina, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-11-13T08:01:51Z-
dc.date.available2024-11-13T08:01:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLogutina, Nataliia. The problem of the educational process activating in the context of distance learning = Проблема активації навчального процесу у контексті дистанційної освіти / N. Logutina // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4028-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему активізації навчального процесу вивчення іноземної мови у немовнихвищих закладах освіти під час дистанційного навчання. Процес інтенсифікації розглядається у максимальномувикористанні комп’ютерних технологій, у складанні комп’ютерних електронних посібників, навчаючихпрограм, контролюючих матеріалів та тестів з іноземної мови професійного спрямування.Один із шляхів інтенсифікації навчання лексики пропонується використання сучасних технічних засобів,насамперед комп’ютера, що дає можливість активізувати та інтенсифікувати навчальний процес і підвищити якість засвоєння матеріалу студентами. У викладанні іноземної мови ПК розглядається як засібнавчання, який дає змогу організувати керовану, самостійну роботу студентів, особливо на сучасному етапі– в період дистанційного навчання. Новий матеріал, викладений на аудиторному on-line занятті, потребуєповторення і закріплення під час індивідуальної (самостійної) підготовки з використанням комп’ютерних підручників, навчальних програм, матеріалів та тестів для самоконтролю.Одне з призначень ПК розглядається у статті як засіб допомогти викладачеві розв’язати найважливіші завдання під час навчання іноземним мовам: використовувати різні способи самостійної роботи з усіх видів мовленнєвої діяльності над мовним матеріалом, за допомогою комп’ютера можна спрямувати самостійнізаняття студентів за програмою, яка, формуючи навчальні завдання та вказуючи шляхи їх виконання, забезпечуєпланомірне засвоєння мовного матеріалу, його активізацію, безперервний контроль і корекцію відповіднихтестів та завдань. Це особливо важливо для немовних вищих закладів освіти, де на вивчення іноземної мовивідводиться порівняно невелика кількість навчальних годин.Але у будь-якому випадку основу навчального процесу в умовах дистанційного навчання складає цілеспрямована і чітко контрольована інтенсивна самостійна робота студента, який може вчитись узручному для себе місці й в зручний час, маючи при собі набір (кейс) засобів навчання (методичні вказівки,флеш-пам’ять з лекціями та контролюючими матеріалами та тестами тощо).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectактивне професійне самовдосконаленняuk_UA
dc.subjectмайбутня професійна діяльністьuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпрограмні вимогиuk_UA
dc.subjectнавчання іноземній мовіuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectінтенсифікаціяuk_UA
dc.subjectактиваціяuk_UA
dc.subjectнавчальні вимогиuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні електронні підручникиuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні електронні програмиuk_UA
dc.subjectкомунікаційна активністьuk_UA
dc.titleThe problem of the educational process activating in the context of distance learninguk_UA
dc.title.alternativeПроблема активації навчального процесу у контексті дистанційної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230491-Текст статті-526259-1-10-20210503.pdf576,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.