Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиликів, Іван-
dc.contributor.authorРоманчук, Роксолана-
dc.date.accessioned2024-11-14T06:50:14Z-
dc.date.available2024-11-14T06:50:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВасиликів, Іван. Особливості формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатики / І. Василиків, Р. Романчук // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034-
dc.description.abstractУ статті зосереджено увагу на основних методологічних підходах, що формують алгоритмічнемислення учнів початкової школи. На основі аналізу програми визначено актуальні підручники з інформатики,окреслено основні етапи розвитку алгоритмічного мислення молодших школярів: елементи мови навчальногоалгоритму; впровадження практичної системи (виявлення помилок, відтворення, заміна, проєктування,перетворення алгоритмів з різними структурами з однієї форми в іншу). Водночас автор закликає уникатиформалізму, спиратися на життєвий досвід учнів початкової школи, використовувати ігрові технології танайкраще поєднувати їх з інформаційними. Цей метод дасть кожній дитині можливість розкрити своїздібності та підготуватися до життя у конкурентному світі інформаційних технологійuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectалгоритмічне мисленняuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleОсобливості формування алгоритмічного мислення молодших школярів на уроках інформатикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230493-Текст статті-526268-1-10-20210503.pdf605,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.