Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанюк, Катерина-
dc.date.accessioned2024-11-14T08:05:18Z-
dc.date.available2024-11-14T08:05:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтепанюк, Катерина. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів концепції НУШ / К. Степанюк // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 121-125. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4037-
dc.description.abstractУ статті розглядаються окремі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів Концепції НУШ. На прикладі курсу “Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі” запропоновано варіант організації квазіпрофесійної діяльності та наведено зразки навчально-дослідницьких завдань для здобувачів першого рівня вищої освіти освітньої програми 013 Початкова освіта. Доведено, що навчально-дослідницькі завдання сприяють більш осмисленому й самостійному оволодінню студентами майбутньою педагогічною діяльністю учителями початкової школиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectквазіпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчально-дослідницькі завданняuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвиток майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті пріоритетів концепції НУШuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230537-Текст статті-526410-1-10-20210504.pdf580,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.