Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСилюга, Людмила-
dc.contributor.authorВолошин, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-11-14T09:02:35Z-
dc.date.available2024-11-14T09:02:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСилюга, Людмила. Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів / Л. Силюга, Т. Волошин // Молодь і ринок. - 2021. - №2. - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4040-
dc.description.abstractУ статті досліджується одна з найбільш актуальних проблем особистісноорієнтованої педагогіки –формування пізнавальної активності учнів початкових класів. Розглядається сутність понять “пізнавальна активність” та “прикладна задача”. Розкриваються особливості розвитку пізнавальної активності молодших школярів під час розв’язування прикладних задач. Сформульовані основні критерії підготовленості учнів до розв’язування прикладної задачі. Визначені основні вимоги до прикладних задач, які використовуються у навчанні молодших школярів математики з метою підвищення їх пізнавальної активностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectсистема прикладних задачuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleСистема прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225838-Текст статті-526277-1-10-20210503.pdf534,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.