Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрьоміна, Лілія-
dc.contributor.authorЗабела, Яна-
dc.date.accessioned2024-11-15T08:03:39Z-
dc.date.available2024-11-15T08:03:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄрьоміна, Лілія. Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії / Л. Єрьоміна, Я. Забела // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043-
dc.description.abstractУ статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, асаме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносинuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectінклюзивний простірuk_UA
dc.subjectсистема соціальних відносинuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.subjectучні початкових класівuk_UA
dc.titleВключення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
234151-Текст статті-535647-1-10-20210610.pdf550 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.