Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиликів, Іван-
dc.date.accessioned2024-11-15T08:19:14Z-
dc.date.available2024-11-15T08:19:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВасиликів, Іван. Загальнонаукові підходи до формування професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. (12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4046-
dc.description.abstractУ статті стверджується що у процесі навчання у закладі вищої освіти формуються навички не лише викладання, а й науково-дослідницької діяльності, забезпечується професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Для сучасного вчителя початкових класів характерні такі професійні якості: постійна самоосвіта, творчість, пошукова діяльність, здобуття нових знань, розуміння перспективи власної самоосвітита планування стратегій розвитку. Тільки свідомо оволодівши методами наукового пізнання та наукових досліджень, можна застосувати інноваційні методи для розв’язання нестандартних навчальних ситуацій.Тому одним із важливих завдань підготовки вчителів початкових класів є виховання вчителів-інноваторів з дослідницькими вміннями.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомунікативністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UA
dc.titleЗагальнонаукові підходи до формування професійної підготовки майбутніх учителів початкових класівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
233987-Текст статті-535234-1-10-20210609.pdf575,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.