Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Галина-
dc.date.accessioned2024-11-15T08:22:40Z-
dc.date.available2024-11-15T08:22:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКолесник, Галина. Дослідження психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчання / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 149-152. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психолого-педагогічні чинники ефективності дистанційного навчання. Метою пропонованої розвідки є виявлення шляхів усунення психологічного дискомфорту учасників дистанційного навчання та наближення його до традиційних умов навчання. Автор наголошує, що ефективно організований дистанційний курс, спрямований на досягнення комфортного середовища, значною мірою мотивує студентівна досягнення результату та сприяє поліпшенню когнітивних успіхів. Встановлено, що лише інтерактивний зв’язок забезпечує комфортне спілкування учасників дистанційного навчання, формуючи віртуальну спільнотуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінфографікаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихологічний комфортuk_UA
dc.subjectнавчальне середовищеuk_UA
dc.titleДослідження психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
227823-Текст статті-535912-1-10-20210611.pdf527,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.