Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колесник, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T08:22:40Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T08:22:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Колесник, Галина. Дослідження психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчання / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 149-152. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психолого-педагогічні чинники ефективності дистанційного навчання. Метою пропонованої розвідки є виявлення шляхів усунення психологічного дискомфорту учасників дистанційного навчання та наближення його до традиційних умов навчання. Автор наголошує, що ефективно організований дистанційний курс, спрямований на досягнення комфортного середовища, значною мірою мотивує студентівна досягнення результату та сприяє поліпшенню когнітивних успіхів. Встановлено, що лише інтерактивний зв’язок забезпечує комфортне спілкування учасників дистанційного навчання, формуючи віртуальну спільноту | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інфографіка | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічний комфорт | uk_UA |
dc.subject | навчальне середовище | uk_UA |
dc.title | Дослідження психолого-педагогічних особливостей дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
227823-Текст статті-535912-1-10-20210611.pdf | 527,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.