Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоссак, Григорій-
dc.contributor.authorШпек, Микола-
dc.contributor.authorДрозд, Інеса-
dc.date.accessioned2024-11-15T08:27:19Z-
dc.date.available2024-11-15T08:27:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоссак, Григорій. Вплив найближчого оточення учнів на реалізацію подальших життєвих планів та вибір профільного рівня навчання / Г. Коссак, М. Шпек, І. Дрозд // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 119-123. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4048-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив найближчого оточення учнів на вибір профільного рівня навчання у закладах загальної середньої освіти, як засобу реалізації окреслених життєвих планів. У процесі досліджень визначено, що більшість учнів самостійно здійснили вибір навчання у ліцеї відповідно до подальшої стратегії вступу до закладу вищої освіти. Встановлено, що серед впливів мікросоціуму на учня, найбільш вагомішими є поради батьків. Досліджено, чи відбулася корекція життєвих планів десятикласників після завершення першого семестру навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectсенс життяuk_UA
dc.subjectжиттєві планиuk_UA
dc.subjectпрофільний рівень навчанняuk_UA
dc.subjectмікросоціумuk_UA
dc.subjectсоціальні чинникиuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.titleВплив найближчого оточення учнів на реалізацію подальших життєвих планів та вибір профільного рівня навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
234263-Текст статті-535900-1-10-20210611.pdf536,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.