Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4048
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коссак, Григорій | - |
dc.contributor.author | Шпек, Микола | - |
dc.contributor.author | Дрозд, Інеса | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T08:27:19Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T08:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коссак, Григорій. Вплив найближчого оточення учнів на реалізацію подальших життєвих планів та вибір профільного рівня навчання / Г. Коссак, М. Шпек, І. Дрозд // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 119-123. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4048 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано вплив найближчого оточення учнів на вибір профільного рівня навчання у закладах загальної середньої освіти, як засобу реалізації окреслених життєвих планів. У процесі досліджень визначено, що більшість учнів самостійно здійснили вибір навчання у ліцеї відповідно до подальшої стратегії вступу до закладу вищої освіти. Встановлено, що серед впливів мікросоціуму на учня, найбільш вагомішими є поради батьків. Досліджено, чи відбулася корекція життєвих планів десятикласників після завершення першого семестру навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | самовизначення | uk_UA |
dc.subject | сенс життя | uk_UA |
dc.subject | життєві плани | uk_UA |
dc.subject | профільний рівень навчання | uk_UA |
dc.subject | мікросоціум | uk_UA |
dc.subject | соціальні чинники | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.title | Вплив найближчого оточення учнів на реалізацію подальших життєвих планів та вибір профільного рівня навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
234263-Текст статті-535900-1-10-20210611.pdf | 536,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.