Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4052
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашиток, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-15T09:19:40Z | - |
dc.date.available | 2024-11-15T09:19:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ашиток, Надія. Нова освітня реальність: дистанційна освіта у вищій школі в умовах пандемії / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4052 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що одним із шляхів удосконалення освіти є застосування досягнень цифровізації.Цей процес виявився актуальним в епоху пандемії. Цифрові технології здатні виконувати не лише соціально-економічну, а й здоров’язбережувальну функції. Незважаючи на неготовність освіти країни до переходу надистанційне навчання, перша хвиля в період пандемії пройдена порівняно успішно, забезпечивши низький рівень захворюваності з коронавірусу у педагогів та учнів. Аналізуються переваги і недоліки дистанційного навчання. Докладно розглянуто можливість освітньої нерівності при цій формі навчання | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | нова освітня реальність | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | пандемія | uk_UA |
dc.title | Нова освітня реальність: дистанційна освіта у вищій школі в умовах пандемії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
233972-Текст статті-535204-1-10-20210609.pdf | 528,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.