Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Надія-
dc.date.accessioned2024-11-15T09:19:40Z-
dc.date.available2024-11-15T09:19:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАшиток, Надія. Нова освітня реальність: дистанційна освіта у вищій школі в умовах пандемії / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4052-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що одним із шляхів удосконалення освіти є застосування досягнень цифровізації.Цей процес виявився актуальним в епоху пандемії. Цифрові технології здатні виконувати не лише соціально-економічну, а й здоров’язбережувальну функції. Незважаючи на неготовність освіти країни до переходу надистанційне навчання, перша хвиля в період пандемії пройдена порівняно успішно, забезпечивши низький рівень захворюваності з коронавірусу у педагогів та учнів. Аналізуються переваги і недоліки дистанційного навчання. Докладно розглянуто можливість освітньої нерівності при цій формі навчанняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectнова освітня реальністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.titleНова освітня реальність: дистанційна освіта у вищій школі в умовах пандеміїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
233972-Текст статті-535204-1-10-20210609.pdf528,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.