Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Василь-
dc.date.accessioned2024-11-15T10:08:42Z-
dc.date.available2024-11-15T10:08:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГуменюк, Василь. Можливості інтернет-проектування як засобу підготовки магістрів медицини до педагогічної діяльності / В. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4054-
dc.description.abstractУ сучасних умовах студенти закладів вищої медичної освіти вже не просто пасивно сприймають нову інформацію з мережі Інтернет, а й є активними суб’єктами власної освіти і професійної діяльності. Цевимагає зміни підходу до організації підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльностіі трансформації освітнього процесу з рівня “пасивного споживання” на рівень “активного перетворенняінформації”.У межах статті розглянутоІнтернет-проєктування в контексті підготовки магістрів медицини допедагогічної діяльності як навчальний модуль, що дає змогу студентам-медикам оволодівати як професійними,так і загальнокультурними, надпрофесійними компетенціями, а викладачеві – здійснювати педагогічну супервізію діяльності студентів; має яскраво виражену спрямованість на вивчення, перетворення і вдосконалення студентами сучасного соціального Інтернет-середовища шляхом практичного застосування зазначених компетенцій.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзаклади вищої медичної освітиuk_UA
dc.subjectпідготовка до педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectмагістри медициниuk_UA
dc.subjectІнтернет-проєктуванняuk_UA
dc.titleМожливості інтернет-проектування як засобу підготовки магістрів медицини до педагогічної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
229445-Текст статті-535625-1-10-20210610.pdf587,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.