Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимук, Лариса, Левонюк, Лариса-
dc.date.accessioned2021-12-13T14:21:24Z-
dc.date.available2021-12-13T14:21:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаксимук, Лариса Роль освітніх технологій у процесі навчання професійно орієнтованих іноземних мов / Л. Максимук, Л. Левонюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 7/39 : Педагогіка. – С. 185-199uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/406-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблеми організації продуктивної навчальної діяльності на заняттях з іноземної мови на немовних спеціальностях закладів вищої освіти з метою більш успішного розвитку професійних іншомовних комунікативних навичок студентів і підвищення якості мовної підготовки майбутніх фахівців. Використання ефективних освітніх технологій, індивідуалізація навчання, безперервний саморозвиток і самореалізація студентів в освітньому процесі є основою забезпечення високої якості вищої освіти. Встановлено, що вдосконалення педагогічного процесу та його компонентів безпосередньо повʼязане з інноваційною діяльністю вчителя. Одним з найважливіших компонентів педагогічного процесу є освітні технології як система форм, методів та засобів навчання, які забезпечують найбільш ефективне досягнення поставлених цілей. Розглянуто прийоми і методи роботи з використанням таких видів діяльності, як рольова гра, проектні технології і, нарешті, компʼютерні мультимедійні програми, які дають змогу створювати природне мовне середовище на заняттях з іноземної мови. Основним обʼєктом комунікативного методу є сама мова, тобто ця техніка насамперед вчить студентів спілкуватися в ситуаціях, що відбуваються у повсякденному житті, а також у ситуаціях, повʼязаних з їхньою майбутньою професійною діяльністю. Рольова гра сприяє не лише формуванню професійної комунікативної компетенції іноземною мовою майбутніх фахівців, але й виконує освітню функцію обʼєднання студентської групи. Технології проекту, як показує практичне застосування, відіграють важливу роль в організації самостійної навчальної діяльності студентів, оскільки спільна робота над проектом веде до передачі знань, стимулює незалежну виробничу діяльність, визначає та розвиває творчі здібності кожного учня. І, нарешті, використання компʼютерних мультимедійних програм дає можливість створювати природне мовне середовище під час проведення іноземних мовних класів і тим самим здійснювати успішну продуктивну підготовку іноземної мовної діяльностіuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпродуктивна освітня діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна комунікативна компетенціяuk_UA
dc.titleThe role of educational technologies in the process of professionally-oriented foreign languages teachinguk_UA
dc.title.alternativeРоль освітніх технологій у процесі навчання професійно орієнтованих іноземних мовuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
максимук.pdf638,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.