Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПатен, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-12-11T10:00:22Z-
dc.date.available2024-12-11T10:00:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПатен, Ірина Михайлівна. Дослідницькі підходи до вивчення категорії руху в мовознавстві / І. М. Патен // Молодий вчений, № 3.1 (55.1), березень.- 2018. - С. 131-134.-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4088-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано, що концепт руху належить до основних понять традиційного світорозуміння і поряд із такими феноменами як простір, час та енергія входить до числа універсальних понять, за допомогою яких людина сприймає та осмислює довкілля; розглянуто рух як етнокультурно марковану вербалізовану одиницю розумової діяльності людини, пов’язаної з онтологією фізичного і механічного руху, колективними знаннями й досвідом, що має універсальні та національно-забарвлені ознаки; доведено, що дієслова із семантикою руху посідають центральне місце у лексиконі кожної мови, що пов’язано з динамізмом життя людини, і, відповідно, привертають увагу лінгвістів; встановлено, що рух може розглядатись і як категорія, і як концепт, і як засіб для розуміння значенняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectкультура-
dc.subjectкатегорія-
dc.subjectрух-
dc.subjectпростір-
dc.subjectпереміщення-
dc.titleДослідницькі підходи до вивчення категорії руху в мовознавствіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.