Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПатен, Ірина-
dc.contributor.authorФіль, Галина-
dc.contributor.authorКулиняк, Ігор-
dc.contributor.authorГальків, Любов-
dc.contributor.authorБеспалюк, Христина-
dc.date.accessioned2024-12-11T11:01:59Z-
dc.date.available2024-12-11T11:01:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4097-
dc.description.abstractМонографія присвячена висвітленню теоретико-методологічних аспектів формування та розвитку освітнього потенціалу інноваційної економіки. Розкрито теоретико-прикладні засади дослідження освітнього потенціалу інноваційної економіки. Проаналізовано інноваційні імперативи підвищення якості освіти. Удосконалено практичні підходи до організування науково-дослідницької роботи студентів як чинника формування потенціалу розвитку інноваційної економіки. Удосконалено модель розвитку освітньої компоненти людського потенціалу на засадах репетиторства. Результатом дослідження є надання рекомендацій щодо формування позитивного образу закладу освіти на засадах теорії архетипівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherРастр-7uk_UA
dc.titleОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ: ЧИННИКИ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeМонографіяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ.pdf3,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.