Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Борис-
dc.date.accessioned2021-12-13T14:36:08Z-
dc.date.available2021-12-13T14:36:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевчук, Борис. Теоретичні передумови використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання майбутніх інженерів-педагогів / Б. Шевчук. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 141-148.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/409-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання у процесі інформатичної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Виокремлено основні принципи реалізації цілісної системи впровадження КОЗН у процес інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Подано класифікацію комп’ютерних засобів навчання. Описано моделі навчання з використанням електронних навчально методичних комплексів в освітньому середовищі ВНЗ. Розглянуто загальні вимоги до електронних навчальних ресурсів та описано основні принципи побудови ЕОР.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectтехнологія навчанняuk_UA
dc.subjectінженери-педагогиuk_UA
dc.subjectпроцес підготовкиuk_UA
dc.subjectкомп’ютерно-орієнтовані засоби навчанняuk_UA
dc.subjectелектронні освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectелектронні навчально-методичні комплексиuk_UA
dc.titleТеоретичні передумови використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання майбутніх інженерів-педагогівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129085-Борис Шевчук-276280-1-10-20180420.pdf417,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.