Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧервінська, Інна-
dc.contributor.authorКарпенко, Ореста-
dc.date.accessioned2024-12-27T13:04:00Z-
dc.date.available2024-12-27T13:04:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧервінська І., Карпенко О. Бренд закладу загальної середньої освіти як показник його конкурентноздатності в освітньому просторі регіону. Молодь і ринок. 2021. № 10 (196). С. 24 – 28. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248336uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.248336-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247-
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзаклад освіти; бренд; брендинг; інноваційні технології; траєкторія успіху; інноваційна школаuk_UA
dc.titleБренд закладу загальної середньої освіти як показник його конкурентноздатності в освітньому просторі регіонуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Червінська І, Карпенко О_Бренд ЗЗСО_2021.pdf440,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.