Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомишак, Оксана Богданівна-
dc.date.accessioned2024-12-28T12:47:09Z-
dc.date.available2024-12-28T12:47:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХомишак, Оксана. Створення англомовного цифрового освітнього середовища для дітей дошкільного віку: лінгводидактичний аспект = Creating an english-speaking digital learning environment for preschoolers: linguodidactic aspect / О. Б. Хомишак // Information Technologies and Learning Tools. - 2024. - Vol 99, №1. - С. 28 - 48.uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4268-
dc.description.abstractНещодавні трансформації в мовній політиці в Україні привертають увагу громадськості та актуалізують вивчення проблеми створення англомовного цифрового освітнього середовища для дітей дошкільного віку в дослідницьких студіях крізь призму лінгводидактики. У статті висвітлено педагогічні переваги оволодіння англійською мовою як другою мовою дошкільниками на основі співвіднесення її з вивченням рідної мови та культури. Ретельний аналіз теорій засвоєння рідної мови доводить актуальність соціокультурної теорії, на тлі якої окреслено ключову роль батьків (опікунів) як перших педагогів дитини та творців англомовного цифрового освітнього середовища для дітей дошкільного віку. Подано відповідні рекомендації батькам щодо створення англомовного освітнього середовища для дітей та його подальшої підтримки за допомогою цифрових ресурсів. Визначено поняття «англомовне цифрове освітнє середовище для дітей дошкільного віку». Запропоновано застосування цифрових освітніх ресурсів одночасно для міжособистісної та міжкультурної взаємодії батьків і дитини. Уточнено дидактичну цінність аудіо- та відеоматеріалів для формування англомовної комунікативної компетенції дошкільників. Влоги та мультфільми розглядаються як найцікавіші та найдієвіші аудіовізуальні засоби вивчення англійської мови для дітей цього віку. Задля мовленнєвого та всебічного розвитку дітей запропоновано ігрові прийоми роботи з цифровими медіа (застосування міміки, переодягання, драматизація, театралізація, рольова гра). Проаналізовано низку освітніх онлайн-платформ і застосунків для вивчення англійської мови з урахуванням цільової аудиторії, завдань, змісту, лінгвістичної та дидактичної відповідності. На основі аналізу низки цифрових освітніх ресурсів і поданих методичних рекомендацій батькам щодо їх застосування розроблено модель створення англомовного цифрового освітнього середовища для дітей дошкільного віку, що охоплює три рівні (сім’я, освітні заклади, держава). Результати опитування батьків дітей дошкільного віку доводять ефективність запропонованих рекомендацій щодо створення сприятливого англомовного цифрового освітнього середовища на рівні сім’ї.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherІTLTuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectцифрове освітнє середовище-
dc.subjectдіти дошкільного віку-
dc.subjectцифрові освітні ресурси-
dc.subjectтеорія засвоєння мови-
dc.titleCreating an english-speaking digital learning environment for preschoolers: linguodidactic aspectuk_UA
dc.title.alternativeСтворення англомовного цифрового освітнього середовища для дітей дошкільного віку: лінгводидактичний аспектuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0%20%D0%A5%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%88%D0%B0%D0%BA.pdf860,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.